Goggle با GMail می آید!!!

سلام بعد از یه وقفه ۱۴ روزه دوباره گنجینه شروع به کار کرد. خلاصه ما هم یک استراحتی می خواستیم ;)
در این چند روز شاید لوگوی بلاگ رو نمی دیدید یا حتی برخی از عکس های خبر ها و مقالات نمی اومد دلیلش هم این بود که هاست های یکی از دوستام بازیش گرفته بود و دائما می خوابید . ما هم رفتیم از فضای جای دیگه استفاده کردیم. از این به بعد م یخوام یه جورایی یه لینک دونی روزانه کوچیک هم توی پست ها اضافه کنم یعنی بجای اینکه کل خبر رو بنویسم فقط لینک اون خبر ها یا مقاله ها  رو بگذارم. اینطوری هم من راحت تر هستم هم شما ;) همین ...!!!!
************************************************
گوگل، پر طرفدارترین موتور جست و جوی اینترنت در دنیا، بر آن است که در رقابت با Yahooو Hotmail ، سرویس پست الکترونیک با نام Gmail ارایه دهد.

به گزارش بخش خبر سایت اخبار فن آوری اطلاعات ایران، از همکاران سیستم، قرار است سرویس جدید گوگل نیاز به حذف کردن پیام‌های ناخواسته نداشته باشد و ایمیل‌ها را بر اساس موضوع آن‌ها، مرتب کند. این سرویس هنوز مورد بررسی و آزمایش بوده و تاکنون به طور گسترده در دسترس همگان قرار نگرفته است، اما هم اکنون در آدرس http://www.gmail.com به طور رایگان، ارایه می‌شود.

سرویس جدید گوگل، فضایی برابر با یک گیگا بایت، در اختیار کاربران قرار می‌دهد که این فضا چندین برابر فضایی‌ست که در حال حاضر، رقیبان گوگل ارایه می‌دهند. هر کاربر فضایی برابر با 500000 صفحه ایمیل خواهد داشت.

سرجی برین یکی از موسسان گوگل گفته است که ارایه‌ی Gmail کمی دشوارتر از آنچه که ما انتظار داشتیم، بوده است.

Gmail رویکرد جدیدی به ایمیل است که با دارا بودن تسهیلات جست و جو، پیام‌ها را مرتب کرده و آن‌ها را نمایش می‌دهد.

گوگل، مقام اول و شناخته شده‌یی در بازار جست و جو دارد، هرچند سهم بازار گوگل در طول ماه گذشته و پس از این که Yahoo استفاده از فن آوری گوگل را متوقف کرد، به شدت کاهش یافته است. در حقیقت، Yahoo بر آن بود تا به جست و جوی خود قدرت بخشد و پس از خریدن شرکت‌های جست و جوی Inktomi, Overture و Altavista، دیگر از موتورهای جست و جوی خود استفاده می‌کند.

گوگل می‌گوید : Gmail ، به مرتب کردن نیاز ندارد. نیازی به حذف کردن ندارد. Pop up و banner نیز ندارد.

افزون بر این، گوگل گفته است که این سرویس فیلتری برای spam داشته و در صورت مشاهده‌ی آن، اطلاعات لازم را برای گروه از بین برنده‌ی spam در شرکت، ارسال خواهد کرد.

سرجی برین گفته است که از بنیانگزاری گوگل در سال 1998 تا کنون، گوگل معروف‌ترین موتور جست و جوی دنیا بوده است .