رموز IE و یک خبر

اقدام پوتین برای مقابله با وبگردی های طولانی دخترش!!!

ولادمیر پوتین رییس جمهور روسیه ظاهرا مشگلی همچون مشکل والدین دیگر درباره نوع استفاده فرزندانشان از اینترنت دارد.

به گزارش بخش خبر سایت اخبار فن آوری اطلاعات ایران، به نقل از آی تی ایران، روز پنجشنبه او در حین یک مصاحبه از این که دختر نوجوانش وقت زیادی را در اینترنت بیهوده صرف می کند گلایه کرد.

او در عین این که اینترنت را برای انجام تحقیقات درسی و دانشگاهی و کمک به توسعه کشورها مفید دانست از این که دخترش ساعت های زیادی را صرف چت
CHAT کردن در اینترنت می کند ابراز ناخرسندی کرد.

او گفت که این چت کردن ها هیچ فایده ای ندارد.
به گفته پوتین همسرش برای این که به وبگردی های بی هدف دخترشان پایان دهد روی کامپیوترشان پسورد گذاشته است.

رموز IE :
:::وقتی تصویری را از طریق پست الکترونیک می فرستید، می توانید آن را کوچکتر کنید تا سریعتر به مقصد برسد. در این راستا، می توانید وضوح 480×640،600×800 یا 768×1024 را انتخاب و کاری کنید که تمام تصاویری که می فرستید کوچکتر شوند. دوستانی که به صورت تلفنی با اینترنت ارتباط دارند حتماً از این توجه شما ممنون خواهند شد.

:::اگر برای خود صفحه وبی را دست و پا کرده اید و از ایده ظاهر شدن خط ابراز تصاویر و تشویق بازدیدکنندگان به ذخیره تصاویر شما خوشتان نمی آید، می توانید این خط ابراز را برای تک تک تصاویر یا همه آنها غیر فعال کنید، برای این منظور با دستور خط ابراز را به طور کامل از کار بیندازید و یا خط
GALLERYIMG=”no” را در برچسب های IMG خود اضافه کنید.

:::خط ابراز Lmage برای تصاویر کمتر از 130×130 پیکسل ظاهر نمی شود،به همین دلیل برای ذخیره این نوع تصاویر باید از همان روش مرسوم کلیک راست استفاده کیند.

ارایه‌ی رایانه‌ی رایگان در انگلستان


یک کمپانی انگلیسی در نظر دارد به هر کاربر خانگی در این کشور یک رایانه‌ی رایگان تحویل دهد و در عین حال هر دستگاه را پس از 3 سال با یک دستگاه جدید جایگزین می‌کند.

به نقل از روزنامه‌ی دیلی نیوز، این کمپانی با نام مترنومی اعلام کرد که این رایانه‌ها تولید شرکت بزرگ IBM است که ارزش آن 800 پوند است و کاربران باید در صورت استفاده از آنها هر 20 دقیقه یک بار یک آگهی تبلیغاتی را روی صفحه‌ی مونیتور دریافت کنند. هم چنین هر کاربر خانگی باید حداقل در روز یک ساعت و در ماه 30 ساعت از این سیستم استفاده کند.

مدیر اجرایی این کمپانی امیدوار است طی 3 سال آینده نزدیک به 2 میلیون کاربر خانگی از این شیوه بهره‌مند شوند. منبع

غریبه

خدمات جدید Yahoo!

 

سایت بزرگ yahoo یک سرویس پرداخت شبکه‌یی جدیدی راه اندازی کرده است که به کاربران 182 کشور جهان امکان می‌دهد برای دوستان و خانواده‌های خود وجه نقد ارسال کنند.

سایت بزرگ yahoo یک سرویس پرداخت شبکه‌یی جدیدی راه اندازی کرده است که به کاربران 182 کشور جهان امکان می‌دهد برای دوستان و خانواده‌های خود وجه نقد ارسال کنند. به نقل از خبرگزاری فرانسه، این سرویس جدید که پرداخت مستقیم بین‌المللی yahoo نام دارد انقلابی در روش‌های فعلی پرداخت اینترنتی فرد به فرد به وجود می‌آورد.

این سرویس جدید سایت yahoo را با شرکت‌های انتقال پول مانند یونیون وسترن در ارتباط مستقیم قرار می‌دهد.

سرویس مزبور به کاربران اجازه می‌دهد وجه نقدی را از طریق 800 هزار ماشین سخنگوی خودکار در سراسر جهان و از طریق شبکه‌ی cirrus دریافت کنند.

این سایت اعلام کرد دریافت کنندگان برای دریافت وجه مربوطه نیازی به شماره حساب پرداخت مستقیم و یا حتی شماره حساب بانکی محلی ندارند.  منبع

 غریبه