رموز IE و یک خبر

اقدام پوتین برای مقابله با وبگردی های طولانی دخترش!!!

ولادمیر پوتین رییس جمهور روسیه ظاهرا مشگلی همچون مشکل والدین دیگر درباره نوع استفاده فرزندانشان از اینترنت دارد.

به گزارش بخش خبر سایت اخبار فن آوری اطلاعات ایران، به نقل از آی تی ایران، روز پنجشنبه او در حین یک مصاحبه از این که دختر نوجوانش وقت زیادی را در اینترنت بیهوده صرف می کند گلایه کرد.

او در عین این که اینترنت را برای انجام تحقیقات درسی و دانشگاهی و کمک به توسعه کشورها مفید دانست از این که دخترش ساعت های زیادی را صرف چت
CHAT کردن در اینترنت می کند ابراز ناخرسندی کرد.

او گفت که این چت کردن ها هیچ فایده ای ندارد.
به گفته پوتین همسرش برای این که به وبگردی های بی هدف دخترشان پایان دهد روی کامپیوترشان پسورد گذاشته است.

رموز IE :
:::وقتی تصویری را از طریق پست الکترونیک می فرستید، می توانید آن را کوچکتر کنید تا سریعتر به مقصد برسد. در این راستا، می توانید وضوح 480×640،600×800 یا 768×1024 را انتخاب و کاری کنید که تمام تصاویری که می فرستید کوچکتر شوند. دوستانی که به صورت تلفنی با اینترنت ارتباط دارند حتماً از این توجه شما ممنون خواهند شد.

:::اگر برای خود صفحه وبی را دست و پا کرده اید و از ایده ظاهر شدن خط ابراز تصاویر و تشویق بازدیدکنندگان به ذخیره تصاویر شما خوشتان نمی آید، می توانید این خط ابراز را برای تک تک تصاویر یا همه آنها غیر فعال کنید، برای این منظور با دستور خط ابراز را به طور کامل از کار بیندازید و یا خط
GALLERYIMG=”no” را در برچسب های IMG خود اضافه کنید.

:::خط ابراز Lmage برای تصاویر کمتر از 130×130 پیکسل ظاهر نمی شود،به همین دلیل برای ذخیره این نوع تصاویر باید از همان روش مرسوم کلیک راست استفاده کیند.