بسم ا...

کلی با خودم کلنجار رفتم تا بتونم یک مقدمه خوب وسه این وبلاگ پیدا کنم. آخه از دوستم پرسیدم که چی بنویسیم اولین پست رو گفت تو خودت بنویس هر چی خواستی اگه شد منم می نویسم .خواستم مثل خیلی ها که تازه شروع می کنن به وبلاگ نویسی بنویسم:

دوستان سلام از این به بعد توی این وبلاگ شروع به نوشتن میکنم امیدوارم تا آخر راه با ما همراه باشد و ....

دیدم خیلی کلیشه ای شده و دیگه هرکی این پست رو می خونه میگه ؛ ای بابا اینم که مثل بقیه است؛ گفتم این شیوه خوب نیست، خواستم اولش رو با یه شعر شروع کنم و یه بیت شعری از یکی از شعرا بنویسم گفتم این هم کلیشه ای شده. خلاصه هرچی به فکرم رسید یه بهونه ای براش پیدا میشد که فلانه و بهمانه،بلاخره به این نتیجه رسیدم که کمی درباره این  که وبلاگ چی هست؟ در چه زمینه ای فعالیت می کنه ؟ و باقی مسائل شروع کنم پس شروع می کنم:

 

ایده این که یک وبلاگ داشته باشیم از خیلی قبل تر به فکرمون رسیده بود. یکی از دوستام هم با من توی این وبلاگ می نویسه. وقتی توی جشنواره اینترنت که رفتیم دیگه تصمیم مون قطعی شد که یه وبلاگ بزنیم. موضوعشم عمومیه ولی تمایل به کامپیوتر داره.

گفتم که بعد از جشنواره وب تصمیم قطعی شد برای اینه که قدرت و نفوذ وبلاگ رو اونجا فهمیدم، از صمیمیت هایی که بچه ها با هم داشتن ، اتحادی که با هم داشتن، و کلا فضای صمیمی حاکم بر اون غرفه تصمیممون رو جدی تر کرد. شاید باورتون نشه تو او جشنواره خیلی هم دیگرو حتی برای یک بار ندیده بودن ولی وقتی خودشونو معرفی می کردن کلی با هم گرم می گرفتن ، کسی اگه نمی دونست که وبلاگ چیه می گفت اینها 3-4 سالی هست که همدیگرو می شناسن.

 

تو پست های بعدی کمی راجع به جشنواره و جریاناتی که اتفاق افتاد تو نمایشگاه کامل تر توضیح می دیم البته خیلی از وبلاگر ها گزارش های لحظه ای و تصاویر رو ارائه کردن که تو همون پست بعدی لینک شونو می گذاریم.

 

قالب این سایت فعلا اینه یعنی هر وقت که بشه دائما تکمل تر میشه تا یه قالب قشنگی بشه از توش در آورد.

 

دیگه زیادی صحبت کردم بقیه حرف ها و منبر رفتن ها ، به قول امیر آقا ، باشه برای بعد. پس فعلا

یا علی...

غریبه

نظرات 2 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 06:32 ب.ظ http://www.ali82nademi.persianblog.com

موفق باشی بای راستی به ما هم سر بزنی خوشحال میشم

[ بدون نام ] یکشنبه 16 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 05:19 ب.ظ

سلام
راستش من اصلا از اینسایت سر در نیاوردم
خوشحال میشم بفهمم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد