زندگی در دورها !!

از اونجایی که من علاقه زیادی به چیزهای عجیب و جالب دارم، این سایت خیلی توجهم رو جلب کرد.
 


یک سری کامل از تمام تخم مرغ رنگی ها (Easter Egg) در هر زمینه ای که دلتون بخواد.

(کامپیوتر، فیلم، هنر، کتاب و ... ) 
مثلا در فیلم های هیچکاک از این موارد، زیاده ... یکی از دوستان می گفت هیچکاک توی همه فیلمهای خودش، به یک طریقی خودشو نشون میده ولی نه به عنوان بازیگر. مثلا توی یکی از فیلمها، برای چند لحظه، عکس هیچکاک گوشه روزنامه ای که بازیگر فیلم می خونه، دیده میشه.
این یکی هم خودم گلچین کردم، چون از Corel DRAW  خیلی خوشم میاد :
- در محیط
Corel DRAW از منوی help گزینه About را انتخاب کنید.
- روی دو حرف "
TM" که بسیار کوچک، جلوی DRAW نوشته شده، دوبار کلیک کنید.
- لیست تیم طراحی و برنامه نویسی
Corel DRAW به نمایش در خواهد آمد.

++++++++++++++++++++++++


در ضمن  
میگن : هابل، دو عنصر حیاتی اکسیژن و کربن را در اطراف یک سیاره نسبتا دور کشف کرده است. این سیاره ۱۵۰ سال نوری با زمین فاصله دارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 10:18 ق.ظ http://thelandspeculiar.blogspot.com

سلام . من برای اولین بار بود که وبلاگ شما رو خوندم و برایم خیلی جالب بود . امیدوارم در گروه میعادگاه بیشتر با هم آشنا بشیم .
با آرزوی موفقیت برای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد