باز هم ؟!!!!

طی این چند روز بلاگ اسکای بیش از ۳ تا ۴ مرتبه Down شد. این اتفاق خیلی حالمون رو اخذ کرد بطوری که هر بار می آمدیم دستی به سر و روی این وبلاگ بکشیم سرورها از کار می افتاد. دیگه انگیزه برای طراحی قالب طوریکه یک چیز خیلی قشنگ از آب در بیاد برامون نموند. مجور شدیم همین طور قالبی  متفاوت با قالب قبلی درست کنیم و بزاریم رو بلاگ اسکای:(

گفته بودم که ما داشتیم یواش یواش دات کام می شدیم به سبب بسته شدن ۱ ماهه بلاگ اسکای. وقتی دوباره شروع به کار کرد دیگه برنامه نویسی و طراحی بلاگ اصلی روندش کند شد تا اینکه به خاطر از کار افتادن مجدد بلاگ اسکای دیگه عزم مان را جزم کردیم که دوباره و با تلاش بیشتری بریم سراغ برنامه نویسی و راه اندازی سایت اصلی.

دلیل اینکه خیلی دیر به دیر مطالب نوشته می شه (قابل توجه زهرا خانم:) )علاوه بر خرابی های بیش از حد سیستم بلاگ , من  به دلیل عمل چشمم نمی تونم تا ۱ ماه  زیاد پشت کامپیوتر بشینم و دوست دیگرم هم به دلیل حجم درسی زیاد کمتر می تونه بنویسه. ولی یک چیز رو مطمئن هستم ....
اون اینه که تا موقعی که بلاگ اسکای خراب نشه و سایت(وبلاگ) جدیدمون حاضر نشه این وبلاگ زنده است شایدم بعد از راه اندازی وبلاگ جدید باز هم توی این بلاگ بنویسیم.

راستی نظرتون درباره قالب جدید - می دونم زیاد جالب نیست - چیه ؟:)
 

نظرات 3 + ارسال نظر
الهه چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 04:13 ب.ظ http://elahe23.blogsky.com



سلام دوست عزیز
وبلاگ جالبی داری امیدوارم همیشه بتونی با صبر و حوصله ادامش بدی و به اوج موفقیت برسی.‏
بازم بهت سر میزنم......موفق باشی...... خدانگهدار.‏


م چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 07:35 ب.ظ http://www.whitecloud.persianblog.com

سلام
۱) شاید بقول خودتون قالب جالبی نباشه ولی برای یه وبلاگ آموزشی مناسبه(البته جای بحث داره، چون خیلی از دوستانی که در وبلاگستان پیشکسوت ترند(!!؟؟) ـ که البته به نظر من حقی براشون ایجاد نمیشه ـ عقیده دارند وبلاگ باید یا خیلی قشنگ و پر زرق و برق باشه یا خیلی ساده و بی‌آلایش، اما بهرحال واقعیت اینه که بنظر من وبلاگ هر شخصی بیشتر از اونکه توانایی وب سایت سازی(برنامه‌نویسی) صاحبش رو نشون بده، سلیقه و نظر اونو نشون میده! بعنوان مثال وبلاگهای کلمات قصار و زهرا هاش-بی رو ببینید. اولی چون موضوعش کلیه (نوشتن جملات نغز، کوتاه و ریبا) زیاد قالب قشنگی درست نکرده و به نوشتن اسم وبلاگ قناعت کرده(شاید چون ضرورتی براش ندیده) و دومی در عین سادگی قالب بسیار زیبایی داره(که خوشحال کننده است: چون خواندن متنهای طولانی در مورد اتفاقات روزمره زندگی یک دختر خانم دانشجو نیاز به محیطی خلوت و دلنشین داره) این مورد دوم نمونه‌های دیگری هم داره(از نظر نوع قالب) مثل: زیتون و خورشید!
۲) امیدوارم این جمله شما که گفتید:
«راستی نظرتون درباره قالب جدید - می دونم زیاد جالب نیست - چیه ؟» مضمونی برای این سخن «سامرست موام» نباشه که گفته :«مردم از شما تقاضای انتقاد و خرده‌گیری می‌کنند ولی در انتظار تحسین هستند.»
۳) راستی یه سوال(۲ قسمتی): نظر شما در رابطه با انتقاد چیه(متن کوتاه نوشته شده در وبلاگ آسمان آبی) و همینطور یه موضوع دیگه (هنوز نوشته نشده:)نظرتون درباره موسیقی متن/ صدای زمینه/... یا بهر حال آهنگ یا ترانه‌ای که وبلاگ‌نویس‌ها روی وبلاگهاشون میذارن چیه؟
۴) ببخشید که کمی(!؟) طولانی شد.
۵) موید باشید!
«م»

سجاد چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 11:40 ب.ظ

خیلی جالبه دیتای علمی کشور بلاگ اسکای رو بسته:)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد