فوق العاده !!!!

چهار پسر و سه دختر دانشجو که از زاهدان و خراسان از طریق اینترنت با هم آشنا شده بودند هنگام ملاقات در تهران دستگیر شدند.

به گزارش بخش خبر سایت IRITN، به نقل از روزنامه ایران ، این چهار پسر در مورد آشنایی شان به اصغرزاده بازپرس شعبه دوم دادسرای ویژه فرودگاه گفتند ما در زاهدان زندگی می کنیم مدتی پیش تصمیم گرفتیم که از طریق اینترنت و چت کردن برای خودمان دوست پیدا کنیم بعد با سه دختر دانشجو در مشهد آشنا شدیم وبعد از مدتی تصمیم گرفتیم که با آنها ملاقات کنیم .
یکی از دخترها نیز به بازپرس گفت: نمی خواستیم به درخواست ملاقات آنها جواب رد بدهیم و از طرفی خانواده های ما نیز از این دوستی اینترنتی بی خبر بودند ناچار به والدین گفتیم که برای خریدن چند کتاب مهم که فقط در تهران پیدا می شود باید به تهران برویم.
بنا به این گزارش در زمان کمی که این دختر و پسرها در مرکز خرید اکباتان قرار گذاشته بودند ماموران آنها را دستگیر کردند.
بازپرس اصغر زاده دلیل بازداشت آنان را ظاهر نامناسب آنها عنوان کرد و گفت که در همان زمان برای رهایی خود 150 هزار تومان رشوه پیشنهاد کرده اند که ضمیمه پرونده شده است. بازپرس اصغرزاده در همین زمینه گفت: یکی از معضلاتی که این روزها با آن مواجه هستیم استفاده نادرست از اینترنت است و دانشجویان به جای استفاده علمی از اینترنت به دوست شدن و و چت کردن در اینترنت مشغول هستند .
وی به دانشجویان توصیه کرد آنها که اغلب جوان و فاقد تجربه کافی هستند باید بدانند که عاقبت خوبی در این آشنایی های ظاهری و فریبنده برای آنان نیست.

پاورقی : 
وقتی این خبر رو خواندم به این فکر افتادم که  چند نکته را برای کسانیکه از اینترنت برای این طور کارها استفاده می کنند یادآوری کنم :
۱- آقا! خانوم! اینترت مگه ماله چت و دوست پیدا کردنه؟! یعنی هیچ راه دیگه ای برای دوست پیدا کردن سراغ ندارید؟! کافیه یک سر برید سر کوچه یا خیابون- هستند چه دختر چه پسر که بخواهند با هم دوست بشن ( دوستی سالم !)
۲- دانشجو؟!!! مگه کار زندگی ندارین؟ درسته ترم شروع نشده و کلاس ها هنوز درست تشکیل نمیشه (‌یا استاد نمیاد یا دانشجو یا هیچکدوم!!!) - سخنم با او دسته از دانشجوهای درس خون و تاپ نیست - بابا ترم قبل که مشروط شدی یا یکی از واحدها رو افتادی یا معدلت کمه پروژه ترجمه اینترنت از استادت می گیری میری تو سایت دانشگاه چت میکنی . بعد هم نمی فهمی چه متن یا مقاله ای پیدا کردی . میدی مترجم واست ترجمه می کنه . میدی به استاد اونوقت توقع نمره کامل از استاد بیچاره!!! هم داری؟
۳- حالا رفتین تو اینترنت و چت روم و یک دختر (پسر) را پیدا کردید. دیگه قرار ملاقات بیرون گذاشتنش دیگه چیه؟!!! طرف رو نه میشناسی نه دیدیش . اگه هم دیده باشی یا با وب کم بوده یا با عکس که معلوم نیست سر کارت گذاشته باشه!.هان؟!
۴- قرار ملاقات هم گذاشتین؟! حالا چرا اینقدر ضایع تیپ می زنین که گدای سر خیابون هم دلش یه جوری بشه:)  فکر خودتون نیستین فکر بقیه باشین لااقل.
۵- حالا مامور اومده و گرفتن شما رو . قیافه طرف داد میزنه که اهل رشوه هست یا نه . یهو برگ انداختین که ۱۵۰ هزار تومان !!!!
۶- نتیجه گیری اینکه اگه خواستین قرار ملاقات بذارین اینقدر تابلو عمل نکنید. مثل آدم های متشخص توی رستوران یا سینما قرار بذارین. اونجا کسی کاریتون نداره.:)
 
نظرات 4 + ارسال نظر
پویا پنج‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 02:29 ب.ظ

با حال بود

Araz پنج‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 07:30 ب.ظ http://www.tur2.com

amuzande bud ;)

امید عرب جمعه 1 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 02:21 ب.ظ http://omidarab.blogsky.com

آمدم اینبار با الفبای امنیت

نازنین دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:00 ق.ظ http://www.afarinesh.blogfa.com

سلام
خسته نباشید
ببخشید من مطالبی در مورد بازی رایانه ای می خواستم در مورد معایب ومحاسنش
میشه لطف کنید چند سایت معرفی کنید
متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد