غیبت؟

تا اطلاع ثانوی تعطیل!!!
ما در کار این مخابرات و شبکه علمی ایران موندیم . شبکه علمی که هروقت دلش بخواهد این بلاگ اسکای زبان بسته را فیلتر می کند پرشین بلاگ را می بندد!!! مجدد پرشین بلاگ را باز می کند بلاگ اسکای را می بندد!!! در حال حاضر که این یادداشت را می نویسم حدود ۳۰ دقیقه پیش بلاگ اسکای توسط شبکه علمی فیلتر شده بود ولی الان باز شده!!! فکر می کنم یک نفر پشت سرور نشسته و فیلتر را تا موقعی که پشت سرور هست روشن نگه می دارد:) هنگامی که خسته می شه فیلتر هم خاموش می کنه . چطور به این نتیجه رسیدیم زیرا درست در زمان هایی که ادارات تعطیل و یا شیفت کاری عوض می شه و یا سر ظهر- آخر شب فیلتر ها داون می شه. 
قبلا گفته بودم که به دلیل عمل چشم زیاد نمی تونم با کامپوتر (رایانه!) کار کنم. تا اینکه امروز  در مراسم عزاداری امام حسین(ع) در شاهرود که به اتفاق دوستم رفته بودیم در آن شلوغی جمعیت با پاشیده شدن گلاب یکی از افراد حاضر به چشم سمت راست بینایی آن دچار مشکل شد به طوریکه چشمم به شدت شروع به سوزش کرد و چشم راست کاملا اطراف را تار میدید.
برای این منظور و همچنین توصیه اکید دکتر دیگه تا بعد از عید- من (‌سجاد)‌قادر به نوشتن در این وبلاگ و همچنین PersaNews نیستم :( و از شما خوانندگان این وبلاگ پوزش می طلبم:((
دوست خوبم محسن از این به بعد مطالب این وبلاگ رو آپدیت می کنه.
از طرف من (سجاد)‌تا بعد از عید خداحافظ :((

نظرات 3 + ارسال نظر
دی جی سلطان جمعه 8 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 01:07 ق.ظ http://nakhoda666.blogsky.com

موفق باشی دوست من

روبرتو جمعه 8 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 01:18 ق.ظ http://roberto-roberto.persianblog.com

ایشالله زود خوب شی

زهرا دوشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 05:39 ب.ظ http://zahra-hb.com

خوشحالم که این تعطیلی کوتاه بود :)
راستی خواهشا بعد از آپدیت پینگ بفرمائین :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد