شروع

سلام . من محسن هستم دوست و پسر دایی سجاد. همونطور که سجاد تو پست قبل گفت به علت عمل چشم و ضربه ای که بعد از عمل به چشمش وارد شد دیگه تا بعد از عید نمی تونه بنویسه. حتی من بهش گفتم که متن رو آماده میکنم تو بذار توی وبلاگ . بیچاره اصلا نمیتونه پشت کامپوتر بشینه . اگه هم بشینه فقط برای ایمیل فرستادن یا کار ضروریه:(خلاصه از این به بعد من پست های این بلاگ رو میذارم. شاید بهتر از خبر ها و نوشته های سجاد نباشه ولی سعی می کنم مثل اون ها باشه . شایدم بهتر ( دونقطه دی )
محسن
*********************************************
NASA روز 5 شنبه اعلام کرد در طول نیم ماه گذشته تعداد اتصالاتی که به Home Page سایتش که حاوی تصاویر از دو سفر اخیرش به کره مریخ بود شده است، بیشتر از جمعیت انسانهای روی کره زمین است.

به گزارش بخش خبر سایت IRITN.com، ازNASA، صفحه اصلی اش 53/6 میلیون اتصال را دریافت کرده است در حالیکه این رقم بیشتر از جمعیت 3/6 میلیونی مردم کره زمین است. این رقم تعداد بازدیدکنندگان بعد از 4 ژانویه را نشان می دهد (زمانی که اولین ماهواره به نام Sprite در روز5 شنبه در مریخ فرود آمد) .

اگر چه عقیده استفاده از اتصال هل به عنوان یک سنجش موفق دیگر کاربرد ندارد اما NASA که این تعداد اتصال هنوز یک رویداد مهم محسوب می شود.
نماینده NASA اعلام کرد « تا آنجا که ما می دانیم این حادثه بزرگترین رویداد در تاریخ اینترنت است ».